Правилник о раду скупштине спортског савеза Ужице

 

ПОСЛОВНИК О РАДУ

СКУПШТИНЕ

СПОРТСКОГ САВЕЗА УЖИЦЕ

ИЗБОР И МАНДАТ ДЕЛЕГАТА У СКУПШТИНИ …………………………………………………………… 2
ОСНОВНЕ ОДРЕДБЕ …………………………………………………………..………………………………….. 2

 

ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА И ДУЖНОСТИ ДЕЛЕГАТА …………………………………………………… 3
1. Верификација мандата ……………………………………………………………………………………………………………………..3
2. Право делегата на подношење предлога ………………………………………………………………………………………..3
3. Право делегата на постављање питања………………………………………………………………………………….4
4. Обавештавање делегата …………………………………………………………………………………………………………………. 4
5. Присуство делегата на седницама …………………………………………………………………………………………………. 5
IV
V
VI
КОНСТИТУИСАЊЕ СКУПШТИНE ………………….………………………………………………………….  5
ИЗБОРИ И РАЗРЕШЕЊА ……………………………………………………………………………………………  6
НАЧИН РАДА СЕДНИЦЕ …………………………………………………………………………………………….  8
1. Сазивање седнице …………………………………………………………………………………………………………………………… 8
2. Дневни ред седнице……………………………………………………………………………………………………………. .. 8
3. Отварање и ток седнице……………………………………………………………………………………………………… .. 8
4.  Учествовање  у расправи и одржавање реда на седници …………………………………………………………….. .. 9
5. Одлучивање на седници………………………………………………………………………………………………………. 10
6. Записник и стенографске белешке седнице………………………………………………………………………….. 10
7. Сређивање и чување материјала са седница……………………………………………………………………….. 11
VII
VIII
ЈАВНОСТ РАДА ……………………………………………………………………………………………………….  12
ПРЕЛАЗНЕ И ЗАВРШНЕ ОДРЕДБЕ ……………………………………………………………………….. 12

 

 

-2-
На основу члана 13. тач. 15. Статута Спортског савеза Ужице,  Скупштина Спортског савеза

Ужице је на седници одржаној __________2012. године, усвојила

ПОСЛОВНИК О РАДУ СКУПШТИНЕ

СПОРТСКОГ  САВЕЗА УЖИЦЕ

I ОСНОВНЕ ОДРЕДБЕ
Члан 1.
             Овим Пословником уређује се начин рада Скупштине Спортског  савеза Ужице (у даљем тексту:

Скупштина), те начин остваривања права и дужности делегата у Скупштини Спортског савеза Ужице (у даљем тексту: делегат).

Члан 2.
               Одредбе овог Пословника обaвезујуће су за све делегате у Скупштини, као и за другa  лица која присуствују седници Скупштине.
Члан 3.
                Ако поједина питања из рада Скупштине нису уређена Статутом Спортског савеза Ужице (у даљем тексту: Статут) или овим Пословником, Скупштина може да их регулише посебним одлукама.
II ИЗБОР И МАНДАТ ДЕЛЕГАТА У СКУПШТИНИ
Члан 4.
            Чланови Спортског савеза  Ужице (у даљем тексту: ССУЕ) из члана 29. Статута, на седницама својих органа бирају или опозивају своје делегате у Скупштину.

Начин избора или опозива делагате у Скупштину уређује се актима сваког  појединог члана ССУЕ, а исти морају бити у складу са Статутом.

Избор делегата у Скупштини одржава се најкасне 20 (двадесет) дана пре истека мандата делегата у Скупштини претходног сазива. Изборе за делегате расписује Председник  и УО ССУЕ.

Члан 5.
            Мандат делегата у Скупштини траје 4 (четири) године.

Делегату у Скупштини мандат може престати и пре истека времена на које је изабран опозивом, оставком, смрћу и уколико изгуби својство члана удружења које представља.

Члан 6.
Делегату који је опозван, функција престаје оног дана када Скупштина утврди да му је престао мандат на основу опозива.

 

-3-
 

Ако је делегат поднео оставку, Председник Скупштине обавештава Скупштину о оставци, коју Скупштина прима на знање.

Дужност делегата којима је истекао мандат траје до дана верификације мандата

новоизабраних делегата.

III ОСТВАРИВАЊЕ ПРАВА И ДУЖНОСТИ ДЕЛЕГАТА
1. ВЕРИФИКАЦИЈА МАНДАТА
Члан 7.
           Делегати стичу права и дужности делегата Скупштине верификацијом мандата у Скупштини.
Члан 8.
            Комисија за верификацију мандата има председника и два члана које Скупштина

бира из својих редова.

Мандат делегата верификује се на првој седници Скупштине након одржаних избора, а на основу извештаја Комисије за верификацију мандата.

Скупштина верификује мандате новоизабраних делегата тако што Председник Комисије поднесе Скупштини извештај Комисије који се усваја јавним гласањем.

Члан 9.
            Ако се у извештају Комисије за верификацију мандата оспори правилност избора појединог делегата, о верификацији мандата тог делегата одлучује се посебно.

Када се оцени да треба детаљно испитати правилност избора делегата чији је мандат оспорен, одлучивање о верификацији може да се одложи најдуже до наредне седнице Скупштине.

Делегат чији је мандат оспорен, односно, којем у случају из става 2. овог члана још

није верификован мандат, може присуствовати седници и учествовати у расправи, али без

права одлучивања.

Члан 10.

Одредбе члана 7. до 9. овог Пословника примењују се и кад се ради о верификацији

мандата делегата изабраних за период краћи од мандатног периода Скупштине.

2. ПРАВО ДЕЛЕГАТА НА ПОДНОШЕЊЕ ПРЕДЛОГА
Члан 11.
Обављајући права и дужности у Скупштини, делегат нарочито:

*покреће расправу о питањима из надлежности Скупштине;

* подноси предлоге одлука и других аката и ставља амандмане на предлоге аката;

* обавља задатке које му Скупштина повери;

*учествује у раду радних тела и комисија Скупштине и других органа ССУЕ;

* учествује у другим активностима Скупштине.

 

 

-4-
Члан 12.
Делегат је самосталан у заузимању ставова и гласању, с тим да при том води рачуна о:
– интересима и развитку спорта и физичке културе у Граду Ужицу;

– остваривању друштвених интереса у спорту;

– интересима и одлукама члана ССУЕ којег представља.

3. ПРАВО ДЕЛЕГАТА НА ПОСТАВЉАЊЕ ПИТАЊА
Члан 13.
            Делегат има право да постави питање Председнику ССУЕ о питањима из његове

надлежности или из надлежности Управног одбора ССУЕ (у даљем тексту УО).

Делегат има право да тражи обавештења од Генералног секретара ССУЕ (у даљем

тексту: Генерални секретар) о питањима која се односе на његов рад или на рад Стручне службе Савеза  (у даљем тексту: Стручна служба).

Члан 14.
У времену између седница Скупштине, делегати могу, преко Стручне службе да

постављају делегатска питања у писаној форми. У том случају, делегат је дужан да назначи у којој форми жели да добије одговор: усмено, писмено на првој наредној седници

Скупштине, или писмено на доставну адресу.

     Члан 15.
               На писано делегатско питање, одговор се даје на првој наредној седници Скупштине, ако је то питање достављено најкасне 15 (петнаест) дана пре дана одређеног за одржавање седнице.
       Члан 16.
 
4. ОБАВЕШТАВАЊЕ ДЕЛЕГАТА
             Делегати имају право да буду редовно, правовремено и потпуно обавештени о свим

питањима и целокупном раду и одлучивању у Скупштини, а нарочито:

* о битиним питањима  спорта и физичке културе Града Ужица;

* о раду Председника ССУЕ, УО и осталих органа  ССУЕ;

* о сваком питању које је у вези са извршавањем Статутом утврђених надлежности

Скупштине и обављањем делегатске дужности.

Обавештења се дају усмено одмах, а ако то није могуће, онда најкасне у року од 7

(седам) дана.

 

-5-
 
Члан 17.
            При изради предлога аката и одлука делегат може да затражи помоћ од Стручне службе.

Стручна служба  је дужана да делегату стави на увид расположиву документацију и да

му пружи потребна обавештења о појединим питањима из своје надлежности.

За пружање ове помоћи одговоран је Генерални секретар.

Члан 18.
            Делегатима се достављају предлози одлука и других аката и остали материјали који

се односе на питања која су на дневном реду седнице Скупштине.

Материјал који се предлаже за расправу мора садржавати oбразложење, мере и

предлоге закључака.

Члан 19.

 Материјал о којем ће се расправљати на Скупштини доставља се делегатима

најмање 7 (седам) дана пре одржавања седнице.

Предлози за усвајање новог, или измене постојећег Статута ССУЕ и правилника чије

је доношење у надлежности Скупштине, мора да буду достављени делегатима најмање 15

(петнаест) дана пре одржавања седнице Скупштине.

5. ПРИСУСТВО ДЕЛЕГАТА НА СЕДНИЦАМА
Члан 20.
Делегат је дужан да присуствује седницама Скупштине и њених радних тела чији је члан.
 

 

Права и обавезе које проистичу из чланства у Скупштини везана су за личност делегата.

О присуству делегата на седницама Скупштине, води се евиденција. О вођењу евиденције брине се Генерални секретар или друго стручно лице.

IV КОНСТИТУИСАЊЕ СКУПШТИНЕ
    Члан 21.
            Конститутивна седница Скупштине новог сазива одржава се најкасније 30 (тридесет) дана од дана истека рока за избор делегата Скупштине.

Место, датум и време одржавања прве седнице одређује Председник  и  УО ССУЕ.

       Члан 22.
             Првој седници новог сазива до избора Председника Скупштине председава стари председник, док не буде изабран нови Председник Скупштине, који одмах након избора преузима председавање Скупштином.

 

-6-
    Члан 23.
  Дневни ред прве седнице новог сазива обавезно садржи и следеће тачке:

– избор Комисије за верификацију мандата,

– верификација мандата,

– избор Председника Скупштине,

– избор Подпредседника и чланова УО ССУЕ,

– избор Надзорног одбора,

– избор Генералног секретара,

– избор Дисциплинског суда

 

 

V ИЗБОРИ И РАЗРЕШЕЊА
Члан 24.
Поступком избора или разрешења на седници Скупштине руководи Председник Скупштине, осим у случају поступка његовог разрешења када га замењује најстарији делегат.
    Члан 25.
Пре почетка гласања, Председник Скупштине обавештава делегате о начину гласања и утврђивању резултата избора или разрешења.
       Члан 26.
          Одлуке о избору и разрешењу чланова органа ССУЕ које бира Скупштина, донете су ако Скупштини присуствује више од половине чланова Скупштине, донетим већином присутних чланова (члан  33.Статута)

Одлука о именовању Почасног Председника доноси се акламацијом на усмени или писани предлог   делегата Скупштине.

      Члан 27.
Избор и разрешење Председника Скупштине и Управног одбора, Надзорног одбора и Генералног секретара ССУЕ и чланова УО, обавља се јавним гласањем.

Тајно се гласа путем гласачких листића, ако Скупштина одлучи.

Гласачки листићи мора да буду једнаке величине, исте боје и облика.

 

Члан 28.

            Делегат може да гласа само на једном гласачком листићу и то лично.

Ако је на гласачком листићу заокружен већи број кандидата од броја кандидата

који се бира, гласачки листић је неважећи, а ако је заокружен мањи број кандидата,

гласачки листић је важећи.

          Члан 29.
Кандидат за Председника Скупштине ССУЕ предлаже Управни одбор ССУЕ и најмање 5 (пет) делегата Скупштине. Један делегат може да предложи само једног кандидата за Председника.

Предлози се подносе Управном одбору ССУЕ преко Стручне службе Савеза на прописаном обрасцу, најкасније 7 (седам) дана пре одржавања седнице Скупштине.

Предлог мора да садржи име и презиме кандидата као и име и презиме и својеручни потпис делегата који предлаже кандидата за Председника Скупштине ССУЕ.

-7-
    Члан 30.
           Избор Председника Скупштине обавља се јавним гласањем, уколико Скупштина не

одлучи другачије.

За Председника скупштине је изабран онај кандидат за којег гласа већина од

укупног броја делегата Скупштине.

 
 
           Члан 31.
            При гласању за Председника ССУЕ, уколико има више од једног кандидата, листа се

формира по азбучном реду презимена кандидата.

 

Приликом гласања заокружује се само редни број испред имена и кандидата за

Председника ССУЕ. Избором Председника ССУЕ сматра се изабраним и кандидат за

Потпредседника,  кога је он предложио.

            Члан 32.
            У случају да има више од два кандидата за Председника ССУЕ, уколико у првом кругу гласања ниједан кандидат не добије потребну већину, приступа се другом кругу у којем се гласа за ону двојицу кандидата који су у првом кругу добили највише гласова. Уколико ни тада ниједан кандидат не добије потребну већину, целокупна изборна процедура се понавља, обавезно са новим кандидатима или кандидатом.
           Члан 33.
            Избор и разрешење Председника Скупштине и УО Подпредседника и чланова УО, Председника чланове Дисциплинског суда, Председника и чланова Надзорног одбора, те остали избори и

разрешења, обављају се у складу са Статутом ССУЕ јавним гласањем, уколико Скупштина не одлучи другачије.

При јавном гласању делегати се изјашњавају дизањем руке или усмено појединачном прозивком.

Непосредно након проведеног јавног гласања, Председник Скупштине, односно

председавајући констатује и објављује резултате избора или разрешења.

 

 

Члан 34.

 

Члан 36.

Уколико је за одређени орган из претходног члана Пословника био предложен већи

број кандидата од броја који се бира, изабрани су они кандидати који су добили највећи број гласова под условом да је за њих гласала и већина од укупног броја делегата.

Уколико у првом кругу гласања није изабран потребан број кандидата, приступа се

другом кругу у којем се гласа за онолико кандидата колико је после првог круга гласања преостало упражњених места у органу који се бира. У други круг гласања улазе они кандидати који су у првом кругу добили највише гласова.

Уколико ни у другом кругу неки од кандидата не добије потребну већину,

целокупна изборна процедура за упражњена места у органу који се бира се понавља.

 

-8-
 
VI НАЧИН РАДА СЕДНИЦЕ
1. САЗИВАЊЕ СЕДНИЦЕ
              Члан 35.
             Седнице Скупштине сазива Председник Скупштине, најмање 7 (седам) дана пре одржавања саме седнице, а 15 (петнаест) дана  пре одржавања Изборне седнице објављивањем предлога дневног реда и одређивањем места, дана и сата одржавања седнице, те достављањем позива са материјалом делегатима Скупштине.

 

У изузетно хитним ситуацијама Председник Скупштине може сазвати седницу и у краћем року, али не краћем од 3 (три) дана. Хитност сазивања мора бити образложена, а образложење у писаној форми достављено делегатима уз позив за седницу.

 

Ванредну седницу Скупштине по чл. 31. Статута, Председник Скупштине је дужан да сазове најкасније 30 (тридесет) дана након приспећа захтева у Стручну службу Савеза. У том случају дневни ред Скупштине се утврђује на основу образложеног поднетог предлога и не може да се мења на самој Скупштини.

          Члан 36.
Сваки делегат у Скупштини може у року од 3 (три) дана од пријема позива за седницу, упутити Председнику Скупштине образложени предлог за измену или допуну дневног реда седнице, а уз предлог може да достави и писани материјал с предлогом одлука о питањима која предлаже.

На захтев подносиоца предлога, о таквом предлогу за промену дневног реда Скупштина је дужна да се изјасни.

             Члан 37.
Делегати се на седнице Скупштине позивају писаним позивом, а само у изузетно хитним случајевима и уколико то није могуће писаним позивом, и на други начин.
 2. ДНЕВНИ РЕД СЕДНИЦЕ
          Члан 38.
            Дневни ред седнице предлаже Председник Скупштине, у сарадњи с УО, а усваја се

на почетку седнице..

Делегат може и на самој седници да предложи Скупштини да се у дневни ред унесе

одређено питање, али је обавезан да образложи хитност односно неодложност свог предлога.

 3.ОТВАРАЊЕ И ТОК СЕДНИЦЕ
           Члан 39.
Седнице отвара и њеним радом руководи Председник Скупштине, осим конститутивне седнице којом до избора Председника Скупштине председава стари Председник..

За пуноважно одлучивање на седници Скупштине потребно је присуство већине

делегата Скупштине, осим приликом Одлуке о престанку рада ССУЕ.

Пре утврђивања дневног реда, Председник Скупштине утврђује да ли постоји кворум.

Ако се утврди да кворум не постоји, Председник Скупштине одлаже почетак

седнице највише за један сат, а ако ни тада нема кворума, Председник Скупштине одлаже седницу за одређени дан и сат.

Седница се прекида и када се за време саме седнице утврди да нема кворума, док се

кворум не успостави. Уколико то није могуће, Председник Скупштине одлаже седницу.

Утврђивање кворума се обавља увек када то затражи и делегат током седнице.

-9-
     Члан 40.
Пре преласка на дневни ред усваја се записник са претходне седнице Скупштине.

При усвајању записника сваки делегат може да стави примедбу о веродостојности  записника

О основаности примедбе одлучује се без расправе.

Усвојене примедбе постају саставни део записника.

  Члан 41.
            О сваком питању се расправља док за расправу има пријављених говорника.

Пријаве за реч подносе се Председнику Скупштине, а могу се подносити све док

расправа о појединој тачки дневног реда не буде закључена.

Председник Скупштине даје делегатима реч према редоследу пријављивања.

Делегату који је већ имао реч може по истој тачки дневног реда поново да се да реч,

тек након што је исцрпљена листа пријављених говорника.

Председник Скупштине у сваком тренутку има право да да реч делегату-предлагачу,

лицу које може да пружи потребно стручно образложење у вези с питањем о којем се расправља .

  Члан 42.

 

 

 

Делегат треба да говори кратко, без понављања и држећи се предмета расправе.

Кад оцени да ће расправа о поједином питању дуже трајати, Председник Скупштине може да предложи да се ограничи трајање говора сваком говорнику, осим делегату-предлагачу. Ограничење трајања говора може предложити и сваки делегат.

О ограничењу трајања говора одлучује се без расправе.

 

Члан 43.

            Делегату који жели да говори о повреди одредаба овог Пословника или о повреди

утврђеног дневног реда даје се одмах реч. Његов говор не може трајати дуже од 3 (три)

минуте.

Председник Скупштине је дужан да пружи објашњење о датој примедби.

Ако делегат није задовољан објашњењем, Председник Скупштине позива делегате

да одлуче о примедби без расправе.

     4. УЧЕСТВОВАЊЕ У РАСПРАВИ И ОДРЖАВАЊЕ РЕДА НА СЕДНИЦИ
      Члан 44.
 

У раду и одлучивању на седници Скупштине има право да учествује сваки делегат.

Седници Скупштине обавезно присуствује Председник ССУЕ.

На седници Скупштине могу да учествују у расправи, али без права одлучивања и

потпредседник ССУЕ, чланови органа и радних тела ССУЕ као и представници ССУЕ у органима и телима других организација у које је ССУЕ учлањен, те друга лица позвана на седницу.

           Члан 45.
Председник Скупштине брине о одржавању реда на седници. У ову сврху он има право:
             – да делегату који омета ток седнице изрекне опомену, и да га, ако опомена остане

без дејства, удаљи са седнице,

– да опомене говорника који изриче увредљиве речи, а ако опомена остане без

дејства, да му одузме реч,

– да опомене говорника који се удаљи од питања које је на дневном реду да се врати

у оквире одговарајуће тачке дневног реда, а ако опомена остане без дејства, да му одузме

реч.

– 10 –
 
 
  Члан 46.
Ако Председник Скупштине не може да одржи ред на седници, одредиће се краћи

прекид седнице.

Председник Скупштине може да нареди да се из просторије у којој се одржава

седница удаљи свако лице које нарушава ред.

Спортски радник који са ССУЕ води судски спор не може присуствовати седници

ни суделовати у расправи, уколико Скупштина не одлучи другачије пре утврђивања

дневног реда седнице.

5. ОДЛУЧИВАЊЕ НА СЕДНИЦИ

 

     Члан 47.
Скупштина одлучује о сваком предлогу након расправе, осим када је овим

Пословником одређено да се одлучује без расправе.

Након закључене расправе, о предлогу се гласа.

Расправа о питањима о којима се не доноси одлука или други акт или када током

расправе није стављен предлог о доношењу закључка или другог акта се завршава преласком на наредну тачку дневног реда без гласања.

    Члан 48.
             Када се на седници расправља о предлозима за измену Статута или правилника који

су у надлежности Скупштине, делегати су дужни да предлоге својих амандмана доставе

Стручној служби савеза у писаној форми најкасније 7 (седам ) дана пре дана одржавања Скупштине

Ако су на предлог стављени амандмани, прво се гласа о предлогу у начелу, а затим

о амандманима. О амандманима се гласа појединачно редом којим су поднети.

Амандман предлагача и амандман са којим се сагласи предлагач акта постају саставни део предлога и о њима се не гласа посебно.

Усвојени амандмани постају саставни део предлога.

    Члан 49.

 

Гласање на седници Скупштине је, по правилу јавно.

Делегати гласују изјашњавањем „ЗА“ предлог, „ПРОТИВ“  предлога или „УЗДРЖАН“ од

гласања.

Јавно се гласа, по правилу, дизањем руке, а може се гласати и поименично

прозивком.

Поименично се гласа ако то одлучи Скупштина.

Председник констатује и објављује резултат гласања.

 

Члан 50.

            Гласање на седници Скупштине је тајно када је то одређено Статутом, овим Пословником или када Скупштина то одлучи.

Тајно се гласање на начин и по поступку утврђеним овим Пословником.

Сваком делегату уручује се гласачки листић када буде прозван.

Након гласања, Председник Скупштине утврђује и објављује резултате гласања.

Овај резултат се уноси у записник.

 6. ЗАПИСНИК И СТЕНОГРАФСКЕ БЕЛЕШКЕ СЕДНИЦЕ

 

      Члан 51.
О раду седнице Скупштине води се записник.

Записник са седнице се доставља свим делегатима уз позив за следећу седницу.

– 11 –
 
 
      Члан 52.
Записник обавезно садржи:
1. Заглавље или уводни део:

– редни број седнице;

– место и датум одржавања седнице;

– време почетака рада седнице.

2. Податке о присутним и одсутним делегатима и позванима:

– имена присутних делегата;

– имена делегата који су најавили (оправдали) изостанак;

– имена одсутних делегата;

– имена присутних особа које су позване на седницу.

3. Подаци о кворуму.
4. Утврђени дневни ред.
  5. Кратки ток седнице:

– име особе која је дала уводно излагање;

– имена особа које су учествовале у расправи;

– одлуке, односно закључке, о свакој тачки дневног реда

 

6. Завршетак записника:

– време завршетка рада седнице;

– потпис Председника Скупштине, записничара и два оверивача записника

 

      Члан 53.
О раду на седници могу се водити стенографске белешке, или фонографски или видео

снимак који садржи потпун ток седнице.

Стенографске белешке, или фонографски  снимак, са приложеним комплетним материјалом за седницу, одлаже се и чува у Стручној служби Савеза, те се даје на увид, односно слушање, делегатима или другим овлашћеним лицима на њихов захтев.

Права из став 2. овог члана обезбеђује Генерални секретар.

           7. СРЕЂИВАЊЕ И ЧУВАЊЕ МАТЕРИЈАЛА СА СЕДНИЦА
Члан 54.
            Материјал са седница Скупштине, позив за седницу, материјали који су разматрани

на седници, белешке са седнице и стенографска белешка, затим оригинали одлука и других аката које је донела Скупштина, трајне су вредности.

Материјали са седница Скупштине текућег и протеклог сазива Скупштине чувају се

у Стручној служби Савеза, а затим се предају у складу са Законом на чување одређеној архивској

институцији.

О сређивању, чувању и предаји ових материјала брине се Генерални секретар.

– 12 –
 
 
  Члан 55.

 

 

Седнице Скупштине су отворене за јавност.

О раду Скупштине јавност се обавештава посредством средстава јавног информисања и на други начин. Представници средстава јавног информисања имају право да присуствују седницама Скупштине.

 

 

     Члан 56.

 

            Седнице Скупштине могу бити затворене за јавност. Одлука о томе, на предлог

председавајућег Скупштином, доноси се већином гласова присутних делегата.

У случају да је седница затворена за јавност, сваки делегат је дужан да јавно не

износи чињенице везане за ток и закључке седнице.

О раду седнице Скупштине, која је затворена за јавност може да се изда саопштење

за средства јавног информисања.

VIII ПРЕЛАЗНЕ И ЗАВРШНЕ ОДРЕДБЕ
Члан 57.
Овај Пословник ступа на снагу даном његовог усвајања на Скупштини и одмах се примењује.

 

Ступањем на снагу овог Пословника, престаје да важи Пословник о раду Скупштине ССУЕ  од  29.01.2004. године.

 

 

 

VII ЈАВНОСТ РАДА

 

 

Оставите коментар

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Scroll to Top